Gå til innhold

3D UL på Romerike!


januarmams

Anbefalte innlegg

Jeg vet om Majorstua klinikken men tenkte kanskje det var noen som visste om noe sted på romerike hvor man kan ta 3D UL.

Tenkte kanskje det var noen andre steder i nærheten som gjorde det...Setter pris på alt av svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen du!

Jeg vet de har ul på Omniaklinikken øverst på strømmen storsenter. Kanskje de har 3d ul der også! Men jeg tror de har lange ventelister. Var innom der første gang jeg var gravid, og da ville jeg ha tidlig ul, men jeg måtte vente i 3 mnd!! Da ble det jo ikke akkurat noen tidlig ul da, så jeg droppet det, og bestilte på Volvat i Oslo i stedet. Der har de maks 5 dagers ventetid tror jeg. Men jeg fikk jo aldri benyttet meg av den timen heller da jeg mistet... men folk jeg kjenner sier at Volvat er bra hvertfall. Men dyrt, 1000 for vanlig ul, så jeg vet ikke hva 3d ul vil koste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte Omnia på Strømmen og de hadde ikke 3d ul...jeg tror rett og slett ikke at de har 3d ul på romerike jeg...virker hvertfall ikke sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg bor i Ullensaker, men skal føde på Kongsvinger. Var på ultralyd for tre uker siden og der hadde de 3D.. På Kongsvinger sykehus altså.. Kostet ingenting da det var den ordinære ul..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss, rart man ikke kan få det tilbudet på alle sykehus. Tror de fleste har utstyret til det.

 

Ringt rundt i Oslo/akershus og ikke funnet andre steder selv. De har på Nøtterøy, til halve prisen fra Majorstua. Men der er det ikke inkl. dvd så med det blir det nesten det samme. Men der får man valget om å kjøpe dvd tydligvis:)

 

Står på Oslo City at de har 3D, men ringte å hørte og det har de ikke, men rette opp siden sin?? Nei da:)

 

Koster 1500,- på Majorstua nå. Leste her inne at man da fikk med dvd og 2 bilder. Synes 2 bilder var litt drøyt for 1500,-!!!!!!!!! Skulle fått en 10-15 for den prisen. Ei anna som tok i England fikk dvd med 55 bilder på.

 

Det går vel ikke å bestille 3D på kongsvinger sykehus utenom ordinær ul???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å si, men det går jo ann å ringe og høre. Det er et veldig lite sykehus med kjempekoselige mennesker som tar godt vare på deg. Det eneste jeg betalte var 40 kroner og det var for bildene vi fikk med oss. Men det var ihvertfall en kjempeopplevelse som kan anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tviler vel egentlig på det. De kan jo ikke ta betalt da de er et offentlig sykehus og da kommer man heller ikke inn med mindre det er behov for det.

 

Har en del kjennskap til stedet. Min mormor lå for døden der. Ja koselig sykehus, skjønt sist var det ikke så trivelige omstendigheter.

 

Ja jeg kan jo alltids ringe å høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...