Gå til innhold

Kjønnsvorter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei,

 

For 11 år siden hadde jeg kjønnsvorter. Etter jeg ble gravid har jeg fått to stk små kuler jeg tror er kjønnsvorter rett ved endetarmsåpningen. Har lest her inne at man kan få det tilbake under graviditeten.

Noen som har vært borti dette, og vet hva jeg kan gjøre? Leste en plass for lenge siden at jordmor kan gjøre noe rett etter fødsel. Fryse de bort eller noe i den duren.

Har ikke så lyst å spørre henne under fødsel når sambo er med jeg da, litt flaut kanskje...

 

Takk for alle tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke noe farlig for fosteret, men husk at det er smittsomt, så samboeren din må få vite at du har det. De kan fryses bort, men jeg vet ikke om man kan gjøre det før fødselen. Siden de er utenpå, antar jeg at de kan fjernes før. Både jeg og mannen min har viruset, og fikk beskjed av legen om at vi kan klippe eller svi dem bort med lighter når de dukker opp. Høres fælt ut, men de bør i hvert fall fjernes så fort som mulig. Kan du ikke ringe jordmoren din og spørre om noe bør gjøres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på det at sambo må få vite det, men han har liksom ikke vært i kontakt med de for å si det slik. Har ikke merket noe på han heller. Men bør vel si det til han ja......

Klippe de bort selv???? Huffda høres ikke godt ut.

Jeg skal ringe jordmor og høre jeg. Men er det noe hun kan gjøre eller må lege gjøre det? Jeg har ny fastlege og vil ikke at han skal ta gu på meg for han er like gammel som meg og jeg føler meg ikke bekvem når det gjelder slike ting :o(

Tusen takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...