barbamamsen Skrevet 20. april 2006 #1 Skrevet 20. april 2006 dette er klart: maten innvitasjonene lokalet duker og bordpynt/blomster brudebukett serveringshjelp og annen hjelp kjole til meg hår og sminke bar kakene transport klær til jentene klær til samboer ..... dette er ikke klart: drikke til maten musikk brudesuiten ringene papirer musikk i kirka
Etaner Skrevet 20. april 2006 #2 Skrevet 20. april 2006 Vi gifter oss 29 juli og har dette klart -Lokalet, der er det alt klart.. -Kjolen min, bestillt, har ordnet sko -Frisør-sminke -transport--håper jeg -bryllupssuite -bryllupsreisen -vet hvordan pynten skal være men har ikke kjøpt det ennå. -stedet vi skal gifte oss-humanetisk, men har ikke snakket med vigsler ennå, bare holdt av dato.. -Innbydelsene må bestilles(fame), men har akkurat fått teksten klar. Dette har vi ikke gjort: -klær til brudgom og lillegutt, skal ordnes til lørdag -ringer, skal ordnes til lørdag -blomster -musikk -papirer -må lage menyer, bordkort og alt nødvendig materiale -kakene -sendt innbydelser -slør og undertøy Puh, det er mye som mangler ja.. Ble litt stressa når jeg så hvor mye du hadde gjort.
barbamamsen Skrevet 20. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2006 elsker dette jeg skjønner du og dessuten må jeg få unna en del ettersom jeg har eksamen om bare 1 mnd og frem til da må konse 100 % på lesinga.......litt umotivert i dag da men...he he he
FruMamma med nr 2 Skrevet 20. april 2006 #4 Skrevet 20. april 2006 Vi gifter oss 19.august og har dette klart: Kirke Lokale til festen Musikk Mat+kokker Bryllupskaken Brudekjolen Klær til sambo Fotograf Brudebukett Frisør Forlovere Brudebil Innbydelsene/bordkort Vet pynten på bordene,men ikke kjøpt Ikke klart: Brudepikekjole Toastmaster Brudesuite Servitører(har bare 1)
MegOgAlleMine Skrevet 20. april 2006 #5 Skrevet 20. april 2006 vi gifter oss 15 juli og .. dette er klart: -lokale m /servitører -mat og drikke -musikk -overnattning -klær meg -klær brudgom -klær brudepiker -invitasjoner - barnepike - papirene i orden - det finansielle - fotograf bestilt mangler: -bordkart - sanghefter - bordkort -klær brudesvenn -bestemme hva slags bilder osv (ikke før 7.juli) - sko til alle sammen - bestemme salmer ( i morgen) - bestemme kirkegangen generelt(10.05) - bestille blomster til meg, brudepiker osv (lørdag) - planlegge sammen med toastmaster - morgengave ikke helt i bokd - pynt av bil,kirke og bordene generelt er ikke klart oi...nå får jeg snart panikk!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå