Gå til innhold

Mykbag til Emmaljunga


ennydeliggutt!!

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Så i et innlegg her ( av annix..?) at hun hadde kjøpt en liten mykbag til å ha i Emmaljunga edge duo for å lettere babyen rundt. Noen som har noen tips om hvilken mykbag det kan være og eventulet pris?

 

Takknemlig for svar!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da hadde jeg kjøpt en billig og liten universal softbag. Har selv softbag fra Babytravel, den kjøpte jeg på Babyshop og betalte 299 kroner! Den er ganske liten, så den får sikkert plass i duo-bagen til Emmaljunga. Billig også, og veldig nøytral og fin i fasongen. Såvidt jeg vet finnes den i sort og marine. Høres lurt ut syns jeg, såååå mye lettere enn en duo-bag! Sikkert veldig kjekk i begynnelsen når barnet er lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Annix her, det var jeg som hadde kjøpt mykbag ja. Utrolig smart løsning mener ihvertfall vi :-) Vi kjøpte denne bagen i Sverige, og den er helt anonym og svart. Vi betalte 399 (svenske) kr for den, og jeg tror ikke det er så inmari mye dyrere i norge.

 

Nå har jeg studert den nøye og jeg finner ikke noe merke, så jeg tror dette er en "kopi"-bag- altså en uorginal. Men det gjør jo ingenting. Mitt tips er å ta med bagen til Emmaljungaen deres til en babybutikk, eller ihvertfall målene (Vår duo Edge Kombi: Bag 80x35x20) så du er sikker på å få en som passer inni.

 

Her har jeg lagt ut bilder av vår:

http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail/411803

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Tusen takk for svar.

 

Dette skal sjekkes ut så snart som mulig!

 

Hilsen

hovedinnleger

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du vil at jeg skal ta mål av Babytravel-bagen fra Babyshop så kan jeg godt gjøre det- bare si fra!! Så slipper du å ta med hele duo-bagen i den butikken iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det ikke litt vell mye bag for sommerbarna å ligge i det her da??

Bare lurer... For det virker jo praktisk med tanke på forflyttning av baby, men sånn ellers da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...