Gå til innhold

hvilke utesko i bhg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er viktig som det blir sagt over her at det er gode støttesko, men det er også viktig at hun har sko som gjør at hun kan være ute i all slags vær, det vil si at støvler også er noe som er greit å ha framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at det vil være en fordel om du finner gode sko som ikke har snøring. De ansatte har gjerne mange barn som skal bli kledd på, og "vanskelige" klær tar veldig mye av de ansattes tid. Selvfølgelig ikke noe krav, men det er greit å tenke på å gjøre det enkelt. Mange barn blir urolige når de skal bli kledd på, og klarer ikke å sitte stille til begge skoene har blitt knytet på beina, og det er veldig slitsomt både for barnet og ansatte. Men for all del, tenk på hva som er best for barnets føtter først, og dersom du står igjen med flere favoritter, så kan du velge de som er enklest å ta av og på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis barnet kun er 1 år og ikke kan gå så hadde jeg absolutt anbefalt sko med snøring. Ellers kommer de ikke til å være lenge på når hun krabber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min sønn brukte ikke sko så lenge han ikke kunne gå.

Vi fikk tak i sånn polsokker som han hadde på bena, og da var han god og varm.

Var det veldig vått ute hadde vi på regnvotter på bena. Så rart ut, men funka som bare det.

Å ha sko på små barn som ikke går er ikke så lurt, tror jeg. De rører ikke foten nede i skoen og blir fort kald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber selv i barnehage påm 0-3 års avdeling.De beste vinterskoene til så småe er Nesna ladder! de holder barnet garantert varm på føttene,og er lette på foten.Selskinn sko er også helt topp,men de tror jeg ikke finnes i så små str..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...