Gå til innhold

Festet seg....


may_i_b

Anbefalte innlegg

Jeg var hos jm i går og da kunne hun medelle den gode nyheten om at lille prins har festet hodet, eller viss det ikke var festet lå det godt nede hverfall... For hun fikk ikke rikket på det.. jippe..Kan sje noe når som helst nå ass, hun snakket noe om en 6til 9 dagers vasel,på rier å sånn.. som hun trodde jeg hadde hatt... så vi får se hvor lenge til han gidder vente her inne... Skal dra til mamma nå snart, men hun bor langt unna,s å får håpe han venter til etter helga ellers blir det ett annnet sykehus på meg en bestilt gitt.. haha... Tror dt ikke skjer noe nå ass...

 

Termin 12 mai....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det trenger ikke nødvendigvis skje noe, sist gang festet hodet seg her i uke 34/35 og jeg fødte i uke 42... Jordmor sa i uke 38 at jeg var sprengklar og at babyen kunne komme når som helst, men ble satt i gang i uke 42, hehe, så det lønner seg å smøre seg med tålmodighet allikevel:-) Men masse LYKKE TIL! Kan jo være du er heldig da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ikke for mye, men tenker jo på det nå.. mamma gikk ikke over med min elsdte bror.. så kan hende jeg er lik henne og er jo bare tre uker igjen.. men tenker mest på å gå over jeg ass... Men er jo morro att det skjer ting liksom...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...