Gå til innhold

Vann i kroppen og vonde ledd..


solsikke venter2gutter

Anbefalte innlegg

Er det noen som er plaget med at fingrene "sovner" og at leddene verker? Har hatt det slik siste uken, tror gjerne det er fordi det er litt ekstra vann i kroppen og at sirkulasjonen blir dårligere?? Noen som kjenner til problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fått litt vann i kroppen og er bare 19 uker på vei. Armene mine sovner veldig lett om natta. Slik var jeg ikke før jeg ble gravid.

Våkner midt på natta og må riste liv igjen i deler av ermen. Ekkelt.

 

Men jeg har ikke vondt i leddene mine!

 

Hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 23 uker, men som du ser av nicket så er det altså to i magen. Så jeg er vel likse stor som om jeg skulle vært 30 uker på vei :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia. jeg hadde det slik i mitt første svangerskap.- at hendene sovnet, ja hele armene avogtil. så ubehagelig. jeg opererte H hand og det gikk vekk. carpal tunnell syndrom kalte de det. har i alle år slitt med vonde ledd. og når man er gravid blir de da mer irriterte og vannet i kroppen gjør det jo heller ikke bedre.

Er nå gravid med nummer to. 13 uker på vei. hendene sovner om natten. tilogmed den jeg opererte- men ikke så mye.

ha hendene / armene liggende høyere enn hjertet deres. Ikke ligg på dem. det fikk jeg beskjed om. og det hjelper.

Dette var min opplevelse og hva som ble rådet av legen min!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...