Gå til innhold

Mange spørsmål


Mamman til Linéa/VildeHelena!

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på endel ting.

Hvis slimpoppen går har dette noe å si? Tegn på fødsel?

Har noen hatt barnet med hodet ned siden uke 29 og barnet har blitt liggende slik?

Hvis hodet fester seg kan det føre til tidligere fødsel? Hvordan sjekker jordmor om det har festet seg?

Jeg har et keisersnitt fra før og nå ser det ut til at jeg skal få føde normalt så blir som førstegangsfødende. Føler meg så teit med alle disse spørsmålene. håper bebien holder seg med hodet ned. Ligger ganske langt ned også... Jeg er 28+6 i dag. Spent!!! Gleder meg og gruer meg. Lenge igjen og alt er bare et hysteri i hodet mitt.

 

Ble langt, men håper på svar.

Skal ut en tur nå så sjekker svar senere i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slimproppen - det er selvsagt et tegn på fødsel, men kan ta flere uker før babyen kommer ut allikevel:-)

Hadde babyen med hodet ned fra uke 30 sist, han kom i uke 42:-) Hodet festet seg da i uke 34/35, så det har ikke noe å si. Jordmor kan kjenne det når hun kjenner på magen din, hvor langt nede hodet ligger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!!

Ville bare si at om slimproppen går tidlig, kan den reprodusere seg, og dermed ikke ensbetydende med tidlig fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Jordmor sa at hodet ligger ganske langt nede, men sa ingenting om at det hadde festet seg. Var der i går. Jeg må begynne å skrive ned alle spørsmål jeg har når jeg skal til jordmor for jeg glemmer alt når jeg først kommer til henne. Merkelig det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...