Gå til innhold

Sprayer og står i.....


Lillemor ♫

Anbefalte innlegg

Nå er jeg på 5 spray dag. Den hodeverken jeg hadde søndag og mandag er borte. Kjenner ingen andre birvirkninger heller.

Fortsetter det slik var jo dette ingenting. Blir den skikkelige overgangsalderen og på dette viset, er jo dette ingenting å grue for. Men det er nå heldigivis leeeeeenge til......:-)

 

Det eneste er når jeg sprayer og får litt av sprayen i svelget......æsh....det smaker ikke særlig godt:-)

 

Men litt får man vel tåle.

 

En fin dag idag, sola skinner og det er snart vår. Deilige tider vi går i møte, med mange superegg på gang.

 

Dere andre sprayere, hvordan går det med dere?

Noe ubehag, eller går det bare greit?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Lillemor og alle andre!

Jeg begynner med spray imorgon kl.07.00...................åh.....så spennende. Har ventet LENGE på dette.

Har laddet opp med paracet =0), men håper og ikke få bruk for dem =0)

Når har du uttak?

LYKKE TIL MED SPRAYINGA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det bedre, masse bedre :)

 

Humøret har vært på topp siste dagene -tror det er fordi jeg har fått slappet helt av på dagtid! Ikke vært særlig med stress og små krav som må stilles ;)

Ikke har jeg hatt særlig vondt i hodet heller. Bare første dagene.

Merker noen ganger at jeg blir døsen den første timen etter sprayingen. Det er akkurat som om det legger seg en tykk slimhinne over øynene. Er mye vanskeligere å blunke første timene også!

 

Det har sine positive sider også!

Jeg er vanligvis av typen som svinger veldig i vekt gjennom syklusen. Er plaget med at magen blir oppblåst også.

Men når er det "på det minste stille" hele tiden. Laveste vekten har holdt seg lenge nå, og magen er så flatt som den bare kan være :)

Deilig!

Har fått avsmak på sjokolade også. (Kan være at forklaringen til vekten ligger her da, hehe!)

Sexlysten er det ikke noe å klage på heller!

En slik overgangsalder ønsker jeg meg.

Vell, sett bort fra at jeg føler meg småuggen støtt da. Kvalmen ligger bak i svelget, som en påminner. Går det for lang tid mellom måltidene blir jeg akutt kvalm. Sann veldig "nå må jeg kaste opp" kvalm.

 

Gleder meg til å prøve sprøyten på fredagen jeg nå :))

Sprayer bare to ganger daglig, og føler tiden går litt treigt. Teller omtrent timene til hver ny dose -da skjer det noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...