Gå til innhold

Noen som bor på Romerike?


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Hei og god formiddag på denne deilige vårdagen på Romerike:)

 

Jeg er selv innflytter og har bodd i Rælingen i snart 2 år, og trives med det. Blir 26 i år og sambo blir 30. Vi har ingen barn, men håper nå på at alt vil gå bra med denne graviditeten slik at vi kan bli stolte foreldre en gang i begynnelsen av november. Har foreløpig fått termin 9/11, men det er usikkert da jeg ble gravid rett etter SA. Ellers er jeg utdannet sosionom og jobber ved et arbeidssenter for psykisk utviklingshemmede.

 

Hva med deg? Er du i fra Romerike et sted? Hadde vært hyggelig å ha kontakt med noen fra området da jeg ikke kjenner noen som er gravide her. For så vidt så kjenner jeg ikke så mange i området i det heletatt:)

Fortell litt om deg selv da i tilfellet:)

 

Snakkes:)

Ps! Jeg hører foreløpig til inne på 1. trimester, men er jo forhåpentligvis ikke så langt unna 2. tri. Er i dag 11+2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! Jeg bor på Fjerdingby ikke langt unna Kiwi'n. Er 21 år og har en samboer på 29. Jeg er gravid i uke 24 og har da termin 9/8. Kos å se det er flere gravide i Rælingen. Var hos jordmor i dag og fikk sprøsmål om å være med på en gravidgruppe som skal møtes 18. mai.

 

Jobber for tiden som ekstrahjelp på strømmen storsenter + at jeg er vikar i barnehage.

 

Kjenner fint lite folk på Rælingen da vi flyttet inn her i fjor sommer :)

 

Hadde vært veldig hyggelig å bli kjent med flere her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i Fjerdingby. Eller dvs jeg er jo sykmeldt nå da, men ellers så jobber jeg rett ovenfor Kiwi, på andre siden av gaten.

Den gravidgruppen er den for de med termin i august eller? Jeg har jo ikke termin før i november, det er jo en stund etter deg da.. Du er jo 3 mnd lenger på vei enn meg.. Du er vel snart på veg ut 2. tri du, og over på 3. tri, mens jeg snart forhåpentligvis hopper over på 2 tri.

 

Hvor har du fått fødeplass da? Jeg har søkt på Ullevål, men spørs vel om jeg får der da. Vil veldig gjerne dit pga pasienthotellet. Men det er jo lenge til enda, og jeg bekymrer meg fortsatt for om det vil gå bra denne gangen. Har mistet to ganger, så jeg håper det vil gå bra denne gangen.

 

Skal du være med i den gravigruppen da tror du? Jeg tenkte jeg skulle se meg om etter noe sånt jeg også, men synes det er litt tidlig ennå for min del. Vil vente til jeg er litt mer sikker på om det vil gå greit denne gangen.

 

Vet du kjønn da?

 

Oj, det ble mange spørsmål dette..hehe, men koselig å "snakke" med noen fra området:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor og på Romerike, men her kjenner jeg ingen - drar liksom til oslo og er sammen med kjentfolk jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere jenter!

Jeg tenkte jeg skulle lage en felles tråd for oss fra samme området inne på skaravlesiden jeg. Jeg laget nemlig en lik tråd som dette inne på oktoberklubben, novemberklubben, desemberklubben, 1. tri og 2. tri. Kunne vært moro for oss alle å treffes på samme tråd:) Gå inn på skravlesiden på tråden som heter "Romerike" og skriv litt om deg selv da vel! Fint å bli kjent med noen fra området!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla kab:)

 

Ligger en tråd her et sted. Laget både på 1 tri og 2 tri , men har ikke vært så flink til å holde den oppe. Skal kikke litt etter den og dytte den opp. Er en del av oss Romerikinger her inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ring helsestasjonen på Løvenstad og hør om den gravidgruppa. Jeg skal være med hvertfall. Syntes det hørtes veldig spennende ut egentlig.Vil prøve å få med meg så mye som mulig :)Har fått fødeplass på ahus. Det er så nære liksom, også har jeg hørt at på pasienthotellet får man ingen oppfølging slik som man får på barsel.I og med at jeg er førstegangsfødende vil jeg ha den råd og veiledning jeg kan få. :)

Menhun jordmora på Løvenstadtunet er kjempeålreit og anbefaler deg absolutt å ta en tur til henne.Hun er dansk og heter Tine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gravid gruppa som jordmor Tine setter opp er tema amming og man blir plassert etter termin... Var på en slik gruppe idag og alle hadde termin i juli (jeg og).

 

Bor forresten i Rælingen jeg også, Blystadlia. Er 22 og venter førstemann ca 16 juli. Gift og mannen er 24.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...