ungdomsmor Skrevet 27. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2006 jeg bor på ytre enebakk,og vil gjerne bli kjent med noen da jeg ikke kjenner så mange her
*En jente, en til i vente?* Skrevet 1. mai 2006 #6 Skrevet 1. mai 2006 Jeg er fra Ski:) morsomme steder rundt her git.t...... :S
Gjest Skrevet 2. mai 2006 #7 Skrevet 2. mai 2006 noen her som vil bli kjent med ei fra Drøbak? Er 19 blir 20 og har ei datter på 10 mnd. Ta kontakt på msn: [email protected] håper det er noen som vil for det hadde vært kjempe koselig og blitt kjent med noen andre mødre rundt i Follo. klem fra Camilla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå