BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 20. april 2006 #1 Skrevet 20. april 2006 Er det mange her som skal "invitere" forloveren sin paa haaroppsats og sminke paa bryllupsdagen sammen med dere? Er dette vanlig aa gjoere?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2006 #2 Skrevet 20. april 2006 vanlig og ikke vanlig. jeg ble ikke innvitert til dette. ordna meg selv på frisørsalongen jeg.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2006 #3 Skrevet 21. april 2006 Jeg inviterte forloveren min bare til sminking. Hun var med meg til salongen den dagen, og skulle være der til å støtte meg, og roe nervene mine.. Det var også en måte å takke henne på, for alt hun hjalp meg med gjennom forberedelsene.
heme Skrevet 23. april 2006 #4 Skrevet 23. april 2006 Eg skal ha søstera mi( ho skal vær min forlover) med på frisørsalongen.. Ho blir fiksa på håret og sminka, av ho samme som fikser meg!! Synst det hørres greit ut å ho ilag med meg den dagen..:-) Men kanskje det er litt annerledes når det er søstera mi. Men ein forlover skal jo høyre til å kjenne deg ganske godt!! Kan vær koselig å ha ei "kose"tid ilag, der stemningen er ganske avslappa.. (forhåpentligvis..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå