Gå til innhold

Noen som bor på Romerike eller?


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Hei og god formiddag på denne deilige vårdagen på Romerike:)

 

Jeg er selv innflytter og har bodd i Rælingen i snart 2 år, og trives med det. Blir 26 i år og sambo blir 30. Vi har ingen barn, men håper nå på at alt vil gå bra med denne graviditeten slik at vi kan bli stolte foreldre en gang i begynnelsen av november. Har foreløpig fått termin 9/11, men det er usikker da jeg ble gravid rett etter SA. Ellers er jeg utdannet sosionom og jobber ved et arbeidssenter for psykisk utviklingshemmede.

 

Hva med deg? Er du i fra Romerike et sted? Hadde vært hyggelig å ha kontakt med noen fra området da jeg ikke kjenner noen som er gravide her. For så vidt så kjenner jeg ikke så mange i området i det heletatt:)

Fortell litt om deg selv da i tilfellet:)

 

Snakkes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei kab

 

Jeg bor på øvr Romerike sammen med samboer på 32, er selv 30.

Vi er gravide nå for første gang, og sliter fortsatt litt med å venne oss med tanken på å bli foreldre. Ikke for at barnet ikke er ønsket, det er det 100%, men det er bare så uvirkelig enda.. :)

Har termin rundt 18. desember, så litt etter deg..

Skal på første kontroll hos lege 31.mai.

 

Kos deg i finværet.

 

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg vel si gratulerer med spiren da! Jippi! Endelig noen fra Romerike :) Ja, uvirkelig er det helt sikkert. Men det er tredje gang jeg er gravid nå da.. Har mistet to ganger, så for oss så slippes vel ikke jubelen løs før vi sitter med et levende bevis tror jeg..hehe..

 

Kos deg i finværet du også! Jobber du om dagen eller? Jeg er og har vært sykmeldt lenge, og skal fortsatt være det frem til 15 mai. Begynner å bli kjedelig, men må ta det med ro da jeg har lavt blodtrykk. Men i dag skal jeg ut en tur i solen. Det er så deilig med vår!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber ja, men har langfri nå, skal tilbake på jobb på mandag. I tillegg går jeg på skole, helsesekretær, og skal snart begynne med eksamner... Uff, blir ikke så mye lesing som jeg burde, tankene er helt andr steder.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er bor i Aurskog, og henger meg på med dere fra Romerike. Jeg er 35 år og venter min første. Min samboer er 38 år. Jeg har termin 10. november og vi gleder oss masse!

Jeg er sykmeldt og hjemme for tiden. Håper alt går bra med oss alle.

Ha en fin dag, jenter! c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TKH71!

Da har vi jo foreløpig termin nesten likt da:)

Er også sykmeldt om dagen, har vært sykmeldt siden uke 5-6, så det begynner å bli kjedelig. Men jeg skjønner jo at jeg må da jeg har lavt bodtrykk (78/51). Blir veldig fort svimmel og er slapp og orker veldig lite om dagen.

 

Har du fått fødeplass noe sted ennå eller? Min jordmor sendte papirene mine til Ullevål mandag i påsken, og jeg er spent på hvordan det går.. Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Jeg har ikke vært til 1.legekontroll enda engang, så noe fødested er det ikke søkt på for meg. Regner vel med at det blir Ahus?! Jeg har første time hos legen om en uke. Det blir godt å "komme igang". Jeg er osgå sliten og veldig kvalm med brekninger og oppkast. Jeg har fått Phenergan mot kvalmen og det hjelper endel. Kaster iallefall ikke opp... ;-) Jeg gjør ikke stort om dagen, energien er liksom ikke helt tilstede. Tenkte jeg skulle karre meg ut i solen i dag, da.

c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere jenter!

Jeg tenkte jeg skulle lage en felles tråd for oss fra samme området inne på skaravlesiden jeg. Jeg laget nemlig en lik tråd som dette inne på oktoberklubben, novemberklubben, desemberklubben, 1. tri og 2. tri. Kunne vært moro for oss alle å treffes på samme tråd:) Gå inn på skravlesiden på tråden som heter "Romerike" og skriv litt om deg selv da vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...