Gå til innhold

Nå har jeg sett bebissen min :-))))


Gjest Leelu30

Anbefalte innlegg

Gjest leelu23 *28.11.2006*

oj oj oj.. dette var litt av en opplevelse..

Den lille lå der å sprella og vi kunne både se og høre hjertet tydelig :)

Jeg ble satt en dag frem. dvs jeg er 8+5 idag

Det jeg ikke skjønte var at han ga meg termin 25.11.2006 - men satt meg bare en dag frem..

Jeg hadde jo regnet med frem til 28.. men men, tre dager fra eller til spiller vel ingen rolle.

Det var helt utrolig å se og han sa at den hadde festet seg helt perfekt og var stor og fin i forhold til hvor langt jeg var kommet :)))

Jeg var på Nøtterøy Ultralydinstitutt.. utrolig dyktige og vi fikk se leeenge + fikk med 5 bilder og hjertefrekvens.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååå :o) Så braa!!!! Jeg vil også på ultralyd! Synes det er leeenge å vente til 18uke... Hvor mye kosta det??

 

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leelu23 *28.11.2006*

Det koster 500 kr før uke 12. Og det er sååå verdt pengene. Vi fikk være der inne i 30-45 minutter og se.. og han viste oss alt om og om igjen.. vi ble jo ikke lei av å se på bebissen :))

Anbefaler alle det. Han het Geir og var utdannet radiolog.. Tok seg ordentlig god tid og var entusiastisk.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du??? 500kr er jo ingenting!! ....nå skal jeg snakke med sambo her ja :) :) Har han lange ventelister??? wohoo... blei gira nå ja >.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leelu23 *28.11.2006*

Nei tror ikke han har så lenge ventelister.

Det er han og ei dame som driver det på Nøtterøy. Han var hvertfall helt vanvittig flink med oss begge.. :-)

Skal definitivt tilbake dit om noen uker. Da kan man få dvd-film og 3d bilder for 650 kr. Det er fra uke 12..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...