Gjest leelu23 *28.11.2006* Skrevet 20. april 2006 #1 Del Skrevet 20. april 2006 oj oj oj.. dette var litt av en opplevelse.. Den lille lå der å sprella og vi kunne både se og høre hjertet tydelig Jeg ble satt en dag frem. dvs jeg er 8+5 idag Det jeg ikke skjønte var at han ga meg termin 25.11.2006 - men satt meg bare en dag frem.. Jeg hadde jo regnet med frem til 28.. men men, tre dager fra eller til spiller vel ingen rolle. Det var helt utrolig å se og han sa at den hadde festet seg helt perfekt og var stor og fin i forhold til hvor langt jeg var kommet )) Jeg var på Nøtterøy Ultralydinstitutt.. utrolig dyktige og vi fikk se leeenge + fikk med 5 bilder og hjertefrekvens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beibi82 Skrevet 20. april 2006 #2 Del Skrevet 20. april 2006 Ååååå ) Så braa!!!! Jeg vil også på ultralyd! Synes det er leeenge å vente til 18uke... Hvor mye kosta det?? Klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest leelu23 *28.11.2006* Skrevet 20. april 2006 #3 Del Skrevet 20. april 2006 Det koster 500 kr før uke 12. Og det er sååå verdt pengene. Vi fikk være der inne i 30-45 minutter og se.. og han viste oss alt om og om igjen.. vi ble jo ikke lei av å se på bebissen ) Anbefaler alle det. Han het Geir og var utdannet radiolog.. Tok seg ordentlig god tid og var entusiastisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beibi82 Skrevet 20. april 2006 #4 Del Skrevet 20. april 2006 Tuller du??? 500kr er jo ingenting!! ....nå skal jeg snakke med sambo her ja :) Har han lange ventelister??? wohoo... blei gira nå ja >. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest leelu23 *28.11.2006* Skrevet 20. april 2006 #5 Del Skrevet 20. april 2006 Nei tror ikke han har så lenge ventelister. Det er han og ei dame som driver det på Nøtterøy. Han var hvertfall helt vanvittig flink med oss begge.. :-) Skal definitivt tilbake dit om noen uker. Da kan man få dvd-film og 3d bilder for 650 kr. Det er fra uke 12.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå