Gå til innhold

Leelu jenta mi:-)


Sgt sweetie prøver på en til..

Anbefalte innlegg

Hvordan gikk det på UL??

Er så spent på om det var en eller to og at alt var bra.

 

kos kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest leelu23 *28.11.2006*

Hei vennen:-)

Det var en helt perfekt en - heldigvis!! :-)

Jeg har skrevet en egen tråd. Herregud- det var en helt vanvittig opplevelse.. Vi hørte hjerte slo og det ble målt til 172 slag i minuttet. + at jeg ble satt en dag frem og fikk ny termin 25.11.2006.

Skjønte ikke det helt men.. Setter 27 jeg da.. hvis ikke blir det bare tull i dagboka mi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj oj oj:-) Så fint at alt var bra, da kan du slappe av og kose deg.

Så artig da vennen:-)

Kan tenke meg det var litt av en opplevelse:-)

Heldiggrisen asså.

 

Jeg tror jeg kommer til å forsvinne fra BIM en stund. Blir for tøft å være her og jeg har fått beskjed om å slutte å tenke på om det skal klaffe. Er nok veldig viktig det.....

Tenker ikke på noe annet om dagen vettu og det er ikke bra for meg!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leelu23 *27.11.2006*

Nei jeg vet..det kan fort bli for mye av å være her når det gang på gang ikke klaffer.. :(

Men jeg håper du kommer tilbake når det klaffer :-) For du vet jo at du kan blir gravid snuppa:-)

Ja nå skal jeg slappe av å nyte det.. er vel 96 prosent sjangse for at det går bra nå sa han radiologen.. :-)

Jeg får nett igjen 27 april hjemme i huset - så da kan vi hvertfall snakkes på msn jenta mi :-))

Prøv å slippe taket bare noen uker .. det er jo selvfølgelig umulig- men kan hjelpe noe helt enormt!! :)

 

KLEM!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi snakkes heldigvis på msn og det er kjempe glad for.

Vil så gjerne ha kontakt med deg vettu.

Savner deg der om dagen kan du si.

 

Jeg må prøve å slappe av litt. Håper jeg klarer å holde meg borte en stund etter denne pp.

Vi bestemte oss for det i går, at om det ikke klaffer denn gangen så skal vi ta en pause i sommer og ikke planlegge, men kose oss når vi har lyst.

Så jeg blir her vel ut denne pp. Og er tilbake da når det har klaffet:-)

 

Snakket med en synsk dame i går og hun sa at det ikke var lenge til det kom til å skje, men jeg måtte slutte å tenke på det og slappe av litt. Og vi mått gjøre det på andre steder enn det vi pleide. Hehe.

Kan bli en spennende tid dette her:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leelu23 *27.11.2006*

Hehe :-)

ikke dumt det nei :) Det kan hjelpe noen ganger å bryte de gamle mønstrene og være litt spontan:-) (liker egentlig ikke å bruke det ordet her inne) litt impulsiv passer bedre :)

Sitter å tripper til klokka blir 12 jeg nå.. skal på lunch på Jonas B. Gundersen rett borte på brygga her. det er jo så fint her atte. Har kontor rett nede ved vannet og med en kunstig liten elv forran som jeg sitter å ser på hele dagen... Deilig!!

Sitter alene akkurat nå- så jeg håper det kommer en som kan være her mens jeg drar ut..

 

Ja det er så koselig å snakke med deg atte.. det verste er jo at man savner msn når man ikke har det.. farlig å bli så avhengig altså..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes deilig ut:-)

Jeg sitter å glaner inn i en vegg dagen lang jeg. Kjiipt skal jeg si deg, fytte rakkern:-(

Kos deg i lunsjen vennen, snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...