Gå til innhold

Noen som hadee sent positiv test??


Gjest

Anbefalte innlegg

Heisann!

lurer meg inn fra bli gravid..er i gang å prøver på nr to...sluttet på minipillen den 29 mars, 99% sikker på at jeg hadde EL den 3 april...har siste uken vært småkvalm og mensmurringer i magen..men ingen mens og ingen positiv test..tok en CB med morgen urinen idag...Fler mes som da jeg gikk gravid med nr 1, men fikk da positiv test før IKM..nå vet jeg jo ikke når det er siden gikk ikke har hatt mens..men "Føler" meg veldig gravid...eller sitter det bare mellom ørene ? :) noen som har testet sent positvt er glad og lykkelig og snart føde klar ?? grunnen jeg spør er at jeg hadde en MA i første svangerskap..testet da positivt to dager etter ikm, og det gikk gale...da jeg gikk gravid med junior og testet poitivt tidlig, sa legen at det var et bra tegn...tørr derfor ikke spørre på noen av de andre forumene...dere er jo neste i mål så ingen her som blir skremt..håper noen kan svare ..på forhånd tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

beklager skrive feil i overskriften..og sikkert ellers i innlegget..må gå fort dette her ..har en liten som kryper mellom bena på meg :) og som ikke har tålmodig het med at mamma skriver på data....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Jeg testet svakt positiv 1 uke etter IKM, altså veldig seint, prøvde noen tester før det åsså som ikke slo ut.

Jeg har 2 uker igjen til termin, så her går det bare godt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!!

jeg fikk senere ul termin enn mens termin, ikke mindre enn 10 dager senere.....

Litt kjedelig, men hadde like stort sprang mellom på førstemann åsså, og fødte 5 dager før ul termin da, så da satser jeg på det nå åsså,

Lykke til, får håpe du har "tatt" deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...