Gå til innhold

Er det min hjelper jeg ser?


Milla Vanilla

Anbefalte innlegg

Første gang jeg "så" min hjelper (jeg føler at det er han jeg ser) var når jeg var liten. Husker ikke hvor gammel jeg var, men må ha vært en plass rundt 6 år. Jeg våknet midt på natten og "stirret" rett på en mann. Ble selvfølgelig livredd og han forsvant etter et par sekunder. Dette har brent seg fast i hodet mitt.

 

Jeg har sett han mange ganger, varer et par sekunder. Han er liten, litt kraftig, brunt hår og han står bestandig ved døren på soverommet. Er det kanskje en drøm som kommer tilbake gang på gang eller er det rett å slett min hjelper jeg ser? Han har fulgt meg overalt hvor jeg har bodd, hele livet. Men jeg er ikke redd han lenger, føler at han er snill og vil meg godt.

 

Er en stund siden sist jeg så han, men husker også veldig godt en annen episode. Jeg var gravid, hadde pusset og jobbet hele dagen og var veldig sliten. Gikk å la meg og våknet midt på natten ved at jeg hadde kramper i magen. Ved døren så jeg den samme mannen igjen, jeg stirret rett på han som jeg alltid gjør. Men denne gang var det en annen person inne på rommet også. Denne personen var høy og tynn og sto bøyd over meg. Ble ikke redd denne gangen heller tiltross for at jeg "så" to personer. Har ikke sett han flere ganger, kun denne ene gangen.

 

Føler meg egentlig litt rar når jeg tror på dette, men jeg er overbevist om at dette er hjelperen min..... Er jeg helt borte vekk eller???? Håper noen kan hjelpe meg med dette, for jeg har tenkt en del på dette oppgjennom tiden og har alltid hatt lyst å vite.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er ikke hjelperen din du ser,siden du ser han fremfor deg eller i døråpningen.

en hjelper står altid bak deg.

 

men du har rett i at det er en liten rund mann hos deg.hvorfor han følger deg overalt er jeg ikke sikker på.har dere noen gammle møbler hjemme...antikk elle noe???

du har kanskje tatt det med deg når du ha flyttet.det er det eneste svaret jeg har på at han følger deg overalt.at du kanskje har noe som en gang har tilhør han,og som han var veldig glad i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, nå gikk det noen frysninger gjennom meg, ble nesten litt redd. Håper han er snill som jeg har fått inntrykk av? Håper du klarer å se noe mere om han. Var så overbevist at det var min hjelper. Klarer du å se hvem denne andre mannen er.

 

Har ingen gamle møbler som jeg har tatt med meg når jeg har flyttet. Ikke som jeg kommer på, har tenkt gjennom hva jeg har i hele huset og om det er noe som alltid har vært der, men det er ikke det. Det rare er at det er i de periodene jeg har det tungt på en eller annen måte at jeg ser han. Vet at en hjelper alltid står bak meg, men trodde at han kanskje sto foran dersom man trengte ekstra beskyttelse eller at det var noe spesielt som skjedde i livet, noe tungt.

 

Jeg har bestandig vist at jeg så noen. Vet at min bestemor hadde mange evner, så og følte ting, kunne forutse ting. Tror kanskje jeg har arvet noe av dette. Kanskje jeg må prøve å bruke disse evnene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...