Gå til innhold

Hvorfor i all verden...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

... får menn alltid sove uansett?

En liten hormonkrangel og han går og legger seg og sovner asap uten å gi meg noesomhelst av mulighet til å prate ferdig, få en forklaring på det jeg lurer på eller noe..

ARG - jeg hater hormoner og jeg hater enda mer at mannen min ligger og sover med verdens beste samvittighet, mens jeg ikke kommer til å få sove noenting antakelig =( Buhuuu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet hvordan DET er.. Det er ikke få ganger hormonene tar overhånd.. Er urettferdig at de ikke kan skjønne, eller hvertfall prøve å skjønne hvordan vi har det av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga påskeferien har eg vore vekk frå kjærasten min i 2 veker no, men eg gruar meg faktisk litt til å møte han att for eg vert so sinna når han sover, og eg kan ikkje gjere noko anna enn å sjå på! Eg er jo trøytt heile tida, men fær eg sove tidleg? Neida! Greier han å sovne ved midnatt når han vakna kl 15? Jauda! Eg er jo b-menneske frå før av, men no greier eg ikkje sove so lenge om gongen, men altso greier eg ikkje sovne noko tidlegare...og det er endå vanskelegare å sovne når ein er sinna!

ARGH her ogso! Vonar inderleg ting endrar seg når eg møter han igjen imorgon for elles vert eg berre lei meg!:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...