Gå til innhold

uren hud!


Gjest

Anbefalte innlegg

jeg har alltid hatt silke hud oxo under forrige svangerskap, men nå begynner jeg å få litt smånupper og annet ondskap. Når forsvinner dette????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk du en jente sist og venter gutt nå?

Venninnen min hadde samme problemet, hun hørte det var fordi hun fikk gutt , he he. Det går visst ikke over før etter fødsel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg en peeling maske for første gang hos bodyshop og synes det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg skulle ha Peter, hadde jeg ikke uren hud. Jeg mistet ikke et eneste hårstrå under svangerskapet, og fikk hele tiden vite at jeg "strålte".

 

Nå venter jeg jente, og har blitt et overhormonelt kvisetryne, mister masse hår, og ser ut som et takras! Stemmer nok med det gamle kjerringrådet om at "når mor mister sin glans, ventes en jente, for jenten stjeler morens skjønnhet" (husker ikke helt ordlyden, men det var noe sånt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da har ihvertfall legen tatt feil hos oss. Jeg venter en gutt, og ser ikke ut i ansiktet. Kanskje jeg må begynne å tenke på jentenavn igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg fikk også en eksplosjon med kviser og eksem-lignende utslett på haken, det dukket opp rundt uke 14-15 tror jeg. Nå er jeg i uke 28, og alt ble borte for 5-6 uker siden.

Har èn enkelt kvise i ny og ne, men huden har fått en fin glød og er helt glatt!

 

Denne gangen sa UL at jeg venter en gutt.

Har ei jente fra før, jeg hadde ikke sånt utbrudd med kviser og utslett da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...