Gå til innhold

nå tar vekten av....


Gjest

Anbefalte innlegg

hadde bare gått opp 1-2 kg før påske (16 uker), nå tar den jo helt av....allerede yteligere 2 kg....hvordan stopper jeg dette.....???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke du kan stoppe det så lenge du ikke dytter innpå med gotteri.

Jeg gikk plutselig opp 4 kg på en mnd. omtrent på samme tia som deg og fikk panikk :-)

Men siden da så har jeg bare gått opp 1 kg i mnd. så jeg tror det går litt i rykk og napp.

Så lenge man ikke går opp mer enn ca anbefalt skal man ikke bry seg babyen trenger næring og den vokser.

Sist gikk jeg opp 28 kg og bare ned 7 etter fødsel...satt igjen med 21 kg som jeg ikke fikk av.

Grusomt...så når jeg er over halvveis nå og bare har gått opp 7 er det flott synes jeg.

Er ifølge BIM i 26 uke nå egentlig 25+.

Kos deg med magen og spis sundt,unn deg noe innimellom og benytt det fine været til å gå litt turer så gjør du det beste for babyen,ikke stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk skal du ha, men det er nok påskegodisen sin feil...:(

Men nå er det sundt igjen som teller.

 

jeg gikk opp det samme som deg sist svangerskap, i tillegg hadde jeg gått opp 10 kg like før jeg ble gravid.

 

Gikk ned ca 14 etter fødselen (ca 2 uke etter). Resten av kiloene har hengt seg fast.

 

Tenkte jeg skulle prøve som deg, gå opp mindre denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg så går det litt i rykk og napp.. Gikk plutselig opp 3 kg på ei uke, men det var borte igjen på et par dager da... Var vel kanskje litt tung middag som ikke var komt ut enda =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også rast i vei oppover med vekta siste mnd....... Men jeg har snavla, før påske, i påska og etter påske......

 

NÅ SKAL JEG SKJEPE MEG!! Jeg hater å være altfor stor!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...