Gå til innhold

re test:)


ChaChi

Anbefalte innlegg

i dag var jeg på apoteket for å kjøpe ingefærkapsler mot kvalmen, og i det jeg sto der kom angsten over meg.. enn om jeg ikke er gravid egentlig? enn om det var noe galt med testen som sa posetiv.. så da jeg kom ut av apoteket hadde jeg et glass ingefær kapsler og en stk gravi test, og en smilende apoteker bak meg, som lo litt da jeg sa at jeg nok ikke trengte en to pakning siden det egentlig bare var for å være sikker på at det hele ikke var innbildning..

 

vel hjemme tok jeg testen, og var nervøs som bare det da jeg ventet på resultatet. to minutter er lang tid altså!!

men jo da, krysset lyste mot meg like sterkt som sist jeg tok test:)

fornøyd gikk jeg inn i stua til en sambo, som også måtte le litt av mitt lille angstannfall..

 

ler litt jeg også etterpå, men var skikkelig sikker på at det hele var bare innbildning en stund ja;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er også fremdeles usikker... hehe...

har tatt 6 tester. 3 var negativ fordi de ble tatt for tidlig...og 3 var SVAKT positiv etter 2-3 minutter.

er så redd for at legen kommer til å si at jeg ikke er gravid, å derretter sende meg hjem igjen.

 

Men nå har jeg hatt en enorm kvalme de siste dagene,,så jeg TROR jeg er gravid...hehe..

kanskje det bare er innbilt svangerskap...nei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehe..

 

kjenner meg godt igjen i dette.. har hatt mange tanker om jeg innbiller meg dette, eller om det virkelig er sannt..

jeg har tatt to tester og begge var positive, så noe må det vel være der inne.

 

Håper usikkerheten forsvinner etter en kontroll hos legen...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...