Gå til innhold

Enda et innlegg fra meg: nå trenger jeg en morsom måte å fortelle det til sambo på.


Leola

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kjøp en kopp til han som det står "verdens beste pappa" på... hehe. pakk den inn som gave :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte om en inne på skravlesiden som hadde laget baby-middag til samboeren sin, med babygulrøtter, babymais og andre miniatyrting. Du kan jo ha erter, kjøttboller, makaroni, snapsglass med drikke i og bittesmå tallerkner, f.eks. Og babybestikk, for eksempel.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forige gang fortalte jeg det til han ved at jeg kjøpte en bok om svangerskap. som det var plass til egne notater i. han ble kjempeglad jeg la ikke merke til at han brukte den , men nå som jeg er gravid igjen tokk jeg den frem og han har notert masse om sine følelser og hva jeg gjorde og hvor mye vi gledet oss. så han likte i hvertfall den.

 

syntes ideen om baby mat var morsom jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kunne jo ha laget en lappe lek.

Hvor du plasserer masse lapper rundt i huset (å noen ute i hagen)

hvor det står noen små rim om hvor neste lapp kan befinne seg, eller du kan bare skirve hvor neste lapp ligger(se inne i din pute feks)

å når han så å si har gått rundt hele huset å er sliten,så finner han en liten pakke, hvor du kan ha pakket inn en graviditets test(som er positiv)

eller noe annet baby ting.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...