Gå til innhold

Veldig stor veldig tidlig!?!


*endelig FØDEKLAR,fødte 1.10

Anbefalte innlegg

Heisann......

er i uke 14 nå, og fikk mage allerede mage i 2. mnd... er ganske diger nå. Symfyse-målet er på 13cm....... men er over 90 cm i mage mål. Noen andre som har mål av seg, vært artig å sett, for det er så mange som mener det blir tvillinger.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.jeg ble også "stor" veldig tidlig,men det datt liksom tilbake etter noen uker.var vel mye oppblåst.men da jeg gikk med tvillinger,var jeg stor tidlig,og kjente liv veldig tidlig,så sjansen for at det er to er der,hehe.men da var jeg også veldig dårlig,med kvalme og slikt.men jeg kjente det på meg at det ble to,så da ul bekreftet dette,var ikke overraskelsen så stor. du får strekke tålmodigheten til ul =o)

LYKKE TIL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, ikke for å skuffe deg, men....

jeg hadde også symfysemål på 13cm i uke 14 - men vet at det bare er en der inne, for jeg var på ul i uke 8... Jeg lå midt på gjennomsnittet da, og det gjør vel du også.

 

Mager er så forskjellig....jeg fikk mye tidligere mage denne gangen enn sist jeg var gravid. jeg blir også veldig lett oppblåst og magen ser ofte større ut enn den egentlig er - livmoren går jo ikke opp til navlen ennå (er 16 uker i dag). Fordøyesen vår går jo 2-3 ganger tregere enn vanlig nå som vi er gravide... Men man kan tydelig se at jeg er gravid nå, ja! Har ikke tatt magemål da, det varierer så mye - sent på dagen har jeg mye større mage enn om morgenen, f.eks...

 

blir uansett spennende da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...