Gå til innhold

Klør arret deres?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, mitt klør også.. Avhengig av hvilke bukser jeg har på o.l., men av og til tar det helt av, og klør som f.....

 

Så at du hadde svart meg på den andre tråden, og vi må vel smøre oss med tålmodighet ja... Før fødselen tenkte jeg så enkelt, bare jeg får pressa ut dennne ungen så ordner alt seg, men så enkelt var det jo ikke...=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke så oppmuntrende,men... Er 2 år siden jeg tok keisersnitt og mitt arr klør av og til voldsomt. Ikke hele tida,men en gang i blant. Eneste positive er at nå tør jeg i alle fall klø forsiktig der...før turde jeg ikke være borti;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 1/2 mnd siden her, og klør noen ganger. Men det har i perioder klød noe sinnsykt inni! DET var irriterende det! Vanskelig å få klødd der i grunn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 16 mnd siden mitt ks og det klør noen ganger litt enda. Men jeg har sånn generelt ikke vært så plaget med kløing. Det er jo mye som skal gro inni der da, så det tar nok litt tid. Det ekleste er når jeg prøver å klø og ikke kjenner at jeg klør...er helt nummen i området rundt, men det klør jo inni likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det "gamle" arret mitt klødde fremdeles 2 år etter, men nå har jeg tatt nytt KS, så jeg vet ikke åssen det blir med dette arret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...