Gå til innhold

TENK at noen her forsvarer røyking i svangerskapet....!!


♥Prinzessin♥

Anbefalte innlegg

Kan ikke fatte det. Er det dette med "mors rettigheter" som spiller inn? Holder dere dere ikke unna andre potensielt farlige ting i svangerskapet? Unnskyld at jeg sier det, men dere kan jo likeså godt sniffe lim og hoppe i strikk, dere som røyker i tillegg. (ånei, DET er vel mye verre..."??)

 

Og så sies det: "Ja men mamma røykte og vi er alle friske". Dere har jo ingen mulighet til å huske hvordan det føltes å være i mammas mage når hun røykte. Har dere sett videoer av hvordan babyen reagerer når moren tar et trekk? Gjør det...

 

Det burde vært forbudt å røyke og drikke i svangerskapet. Får vondt i meg når jeg ser en kvinne trekke dype drag så den nydelige gravidmagen hennes blir fylt av den grusomme osen.

 

Jeg provoserer sikkert kjempemange nå, men det bryr jeg meg ikke om i det hele tatt. Jeg er gravid og har vært røyker selv, så jeg rakker ikke ned på røykerne, bare på de som gjør det i svangerskapet.

 

Og skal dere svare på innlegget mitt, plis kom med noe mer originalt og mer medmenneskelig enn: "Ja men det er min kropp og jeg kan gjøre hva jeg vil."

 

Ha et hjerte, du skal tross alt bli mor. Nei - du ER allerede noens mamma.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skulle bare legge til at jeg fordømmer ikke de som har sluttet eller virkelig prøver å slutte. Det er helt supert, stå på, dere klarer det helt sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehhh... takk, gjør virkelig et tappert forsøk her, og jeg er sikker på at jeg greier det også. Men jeg liker ikke å dømme de som ikke klarer å slutte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...