vrengte*fuglehund*øre*pupper Skrevet 19. april 2006 #1 Skrevet 19. april 2006 Hei, er det noen som bor i Trondheim og har lyst til å bli med å gå turer/trille?
Northernlights Skrevet 23. april 2006 #2 Skrevet 23. april 2006 Skulle gjerne gjort det, hadde jeg bodd der... Jeg er FRA Trondheim, da =) Savner trillekompani selv, jeg..litt kjedelig aa gaa alene, ja.
Gjest Skrevet 24. april 2006 #3 Skrevet 24. april 2006 Jeg bor i Trondheim. Hvor pleier du å trille da? Har du lenge igjen av permisjonen. Begynner i jobb snart....
vrengte*fuglehund*øre*pupper Skrevet 25. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. april 2006 Hei! Jeg bor på Byåsen sida, men kan være med å trille over hele byen. Kjedelig å traske alene....Hvor bor du? Begynner å jobbe igjen i oktober jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå