hubbabubba Skrevet 19. april 2006 #1 Del Skrevet 19. april 2006 Noen som vet hvor man får kjøpt billige vaskekluter og gulpekluter til babyen? det var så sabla dyrt på babyforretningene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunnychild Skrevet 19. april 2006 #2 Del Skrevet 19. april 2006 jeg kjøpte en del hos sparkjøp ( her i oslo er ski det nærmeste) har også kjøpt noe hos Hansen og Dysvik og hos Bogerud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amazing Skrevet 19. april 2006 #3 Del Skrevet 19. april 2006 Og på Cubus har de noen greie gulpekluter så jeg... Eller skal jeg også bestille fra Sparkjøp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NEI-TIL-LAKEN Skrevet 19. april 2006 #4 Del Skrevet 19. april 2006 jeg kjøpte vaskekluter på IKEA , der får du mange til en billig penge, de er kvite alle sammen....!! Gulpekluter har jeg handlet på sparkjøp, men oppdaget nettop at ikea solgte smikker som var mye og deilige..fikk mange til billig penge..skal tilbake og ha en pakke til med slike!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. april 2006 #5 Del Skrevet 20. april 2006 kjøpte gas-kluter på Kid interiør, der hadde de tilbud på det. kjøpte flanellskluter og vaskekluter på en babybutikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulljentene Skrevet 20. april 2006 #6 Del Skrevet 20. april 2006 Synes ikke prisene på Barnevognhuset Rudo er så verst heller. Usikker på om de bare er i Oslo, men tror de har nettsjappe også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #7 Del Skrevet 23. april 2006 på Coop Obs har de en del...Greie gulpesmekker og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuttelura24 *PRINSESSE* Skrevet 23. april 2006 #8 Del Skrevet 23. april 2006 på "princess" hvis jeg skrev det riktig nå da har de noen kjempe mye deilig kluter... det er 5 stk til 15 kr. De var kjempe deilige så jeg har kjøpt 3 pk med de:) Der hadde de også sånne gas kluter som man kan bruke til gulpekluter til 10 kr for 3 stk. Har kjøpt en pk med det, siden jeg har kjøpt sånne svære gass kluter på kid da de hadde tilbud der.. men tror ikke de var så dyre i utganskpunktet. Synes også det er veldig dyrt for vaske kluter o l på baby butikkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå