Gå til innhold

holder på å handle stæsj til bebis..


hubbabubba

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor man får kjøpt billige vaskekluter og gulpekluter til babyen? det var så sabla dyrt på babyforretningene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kjøpte en del hos sparkjøp ( her i oslo er ski det nærmeste) har også kjøpt noe hos Hansen og Dysvik og hos Bogerud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte vaskekluter på IKEA , der får du mange til en billig penge, de er kvite alle sammen....!!

Gulpekluter har jeg handlet på sparkjøp, men oppdaget nettop at ikea solgte smikker som var mye og deilige..fikk mange til billig penge..skal tilbake og ha en pakke til med slike!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke prisene på Barnevognhuset Rudo er så verst heller. Usikker på om de bare er i Oslo, men tror de har nettsjappe også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

på "princess" hvis jeg skrev det riktig nå da har de noen kjempe mye deilig kluter... det er 5 stk til 15 kr. De var kjempe deilige så jeg har kjøpt 3 pk med de:) Der hadde de også sånne gas kluter som man kan bruke til gulpekluter til 10 kr for 3 stk. Har kjøpt en pk med det, siden jeg har kjøpt sånne svære gass kluter på kid da de hadde tilbud der.. men tror ikke de var så dyre i utganskpunktet. Synes også det er veldig dyrt for vaske kluter o l på baby butikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...