l@ksen Skrevet 19. april 2006 #1 Skrevet 19. april 2006 Har i flere år nå prøvd å fjerne VELDIG fastgrodd ugress mellom belegningsstein (heter det egentlig det?) ute i hagen. Har prøvd både høytrykksspyler, "vanlige" hageredskaper, fingrer og negler, men sliter altså veldig med å få dette vekk. Er det noen som har en idé om hva jeg kan bruke, evt. har opppskrift på noe KRUTT? Setter stor pris på om noen kan hjelpe meg )
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 20. april 2006 #2 Skrevet 20. april 2006 Har du prøvd å ta på salt? Har ikke prøvd det selv, men har hørt at det skal hjelpe. Ville kanskje brukt grovsalt eller saltvann, siden det er billigest, men det går jo an å bare prøve bordsalt for å se om det virker.
grå :) Skrevet 21. april 2006 #3 Skrevet 21. april 2006 ta opp og legge aviser under ha i salt elelr bruke round up er de alternativene jeg kommer på i farta
La Perla Skrevet 22. april 2006 #4 Skrevet 22. april 2006 Du kan også brenne det bort med en sånn gassbrenner, Det kommer opp igjen, men ikke så fort. Mannen min syns dette er kjempegøy, så her er det alltid helt ugress-fritt - dette er tydeligvis viktigere enn alt annet hagearbeid for ham (fordi det er gøy).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå