Gå til innhold

Pakket bag til sykehuset?


ingsi

Anbefalte innlegg

Fikk litt sånn hakeslepp jeg, når jeg leste det var anbefalt å ha pakket bag til sykehuset rundt uke 30. Har ikke ofret det en tanke før i dag. Med førstemann gikk jeg 8 dager over, men hadde likevel ikke pakket noen bag. Satser på at jeg får pakket litt denne gangen da.

Syns noen av listene over hva man bør ha med seg er litt vel lange i forhold til hva jeg syns jeg trengte med førstemann. Men er nysgjerrig på hva dere andre har tenkt å ta med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøss anbefalt så tidlig???? Hadde tenkt å ta det når jeg begynte å kjenne at ting var på gang jeg...sånn uti juli engang, hihi (gikk 10 dager over sist, og er i grunnen rimelig sikker på at det kommer til å gjenta seg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg pakket sist klokken elleve om kvelden...og klokken fire om natta gikk vannet...kjente ingenting før, så den blei virkelig pakket til rette tidspunkt!!! denne gang venter jeg og til rundt termin....kommer ungen uten at bagen er klar er det ikke krise, blir jo liggende inne et par-tre døgn,så da har far tid til å pakke det jeg trenger etter jeg har født..om jeg skulle føde raskt...er liksom toalettvesken jeg føler som er et must først....resten kan vente...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakket den i uke 35 sist... så det blir vell litt senere denne gang. Av erfaring så var det vell litt tidlig... ;) Kanskje i uke 37 eller no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pakker uka før tenker jeg, må jo få kjøpt inn babytøy og når man går av til permisjon i slutten av juni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakker nok den første uka av permisjonen min! Satser på at det holder. Og hvis ungen skulle dukke opp tidligere enn det, så er det sant som noen her sa: toalettsaker er det viktigste i første omgang! Og det får man vel rasket med seg på 5 min...?? Pappa'n kan bringe med seg resten dagen derpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jøss, de to siste gangene har jeg pakket bagen når riene har meldt seg,så de har blitt rett før jeg har dratt ut dørene. blir vel det denne gangen oxo, om jeg ikke pakker den uken før terminen da.

til meg: toalettsager, undertøy, ammeinnlegg, klær til hejmmreise og kosebukse og topp til å ha på sykehuset når besøket kommer,

til den lille klær til hjemreise.

mobil,kamera,et blad eller ei bok,sist hadde jeg med mp3-spiller, kjekt når nabo frua snorker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...