Gå til innhold

2 gangs fødende i 16 uke, kjenner ikke liv!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i 16 uke med andre mann... Kjenner ikke liv... Blir nervøs og urolig av det. Lever bebien i d hele tatt?! Får vonde tanker. Noen tips om hvordan man kjenner liv fortere? Ligge på magen? Forslag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er helt vanlig å ikke kjenne mye så tidlig, tenk så liten den babyen er :)

Har du vært på ul? Jeg hadde det som deg, kjente lite, men fant ut at jeg har foranliggende morkake og da er det helt vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sikkert å gjøre med plassering av morkaka. dessuten er d jo ganske tidlig. Har oftest kjent vesla mi om kvelden. Tror kanskje d blir litt mer action hvis man driikker mye vann eller spiser søtt. Tidligere i dag gikk vesla mi helt bananas på ananasjuice:) Er uke 20 jeg da og har morkaka helt i toppen. Kanskje derfor jeg oftest kjenner bevegelse langt nede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ro deg helt ned.. er også annen gangs,,,, har ikke merket det daglig før nå, er i uke 26.... i uke 16 kjente jeg ikke noe i hele tatt,,, kanskje litt i uke 20, men vært mange dageruten noe... pappan kjente ikke spark før her om dagen...

 

 

alt er garantert bare bra... de kommer til slutt se:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...