Gå til innhold

Hcg i kroppen etter en SA


annri 71 Mamma til 3.

Anbefalte innlegg

Hei...

 

Er det noen som vet hvor lenge dette finnes i kroppen etter en SA? Jeg mistet 26 februar. Fikk vanlig mens 27 mars og venter mens i dag eller i morgen, men jeg merker ingenting.

Hvis jeg tar en test og den blir positiv.......kan jeg da stole på at jeg er gravid igjen og at det ikke er det "gamle" hcg'n som lurer meg litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette har jeg lurt på og... Seks uker siden min sa imorgen, jeg testa idag og var negativ... Men ar kvalm i mange uker etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket ikke noe til symptomene etter SA'n. Var det gravid-kvalme du kjente i ukene etterpå?

 

Når jeg regner etter er det 7 1/2 uke siden min SA. Vi var forsiktige med ubeskyttet sex etter hendelsen, men blåste samtidig litt i det også. Denne syklusen har vi vært kaniner... hihi...får håpe det har hjulpet.

Hadde faktisk regnet med at det skulle ta lenger tid for meg å få igjen mensen, enn det det gjorde. Og det at jeg ikke merker at den er i anmars nå, får meg til å lure. Er som regel veldig presis, og får mens-tegn en uke før den kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs sikkert helt på hvor langt på vei du var da du mistet. Jeg testet med en graviditetstest ca ti dager etter min sa og da var ikke testen positiv lengre, så dersom jeg får positiv test nå (har ikke hatt mens ennå etter sa), så har jeg blitt gravid igjen med én gang. Tok du ikke blodprøver hos legen med noen dagers mellomrom? Det gjorde jeg - og disse viste at hcg-nivået mitt sank slik det skulle - som også viser at svangerskapet ikke var utenfor livmoren.

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...