Gå til innhold

Champagne, trenger tips..

nikita_og verdens2nydeligste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips om en god champagne eller lignende som vi kan som velkomstdrink i bryllupet våres? Tenkte kjøpe litt forskjellig og ha en prøve-smake-kveld, med vin osv også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Martini asti syntes jeg er utrolig god... den er billig også... er vel mer en sprudlevin enn champagne...

Lykke til med prøvesmakingen..

Skrevet

Skulle akkurat til å si Martini Asti jeg også.

Det er en billigvin, men den er så god at det ikke spiller noen rolle.

Har heller aldri møtt noen som ikke liker den, og det er kjedelig å bruke masse penger på en litt dyrere med et bedre navn som bare blir stående eller blir gitt til en person som tømmer alles glass, he he.

Skrevet

Vi hadde Asti i vårt bryllup i fjor, og jeg syns den er bedre enn ekte champagne fordi den er litt søtere. Det er vel de færreste som er så bevandret i champagnens verden så det er nok et trygt og godt valg :-)

Skrevet

Også så er den så god ved siden av friske jordbær, mmmmmm.

Det skal vi ha :o)

Skrevet

vi skal ha martini asti :) den er kjempe god med friske jordbær

Skrevet

Hadde Asti vi også! :-) Veldig god og mye "lettere" å drikke enn champangne. Har spart en flaske til meg som jeg skal kose meg med i jula! :-)))

Vi kjøpte den i Sverige og betalte kr 50,- pr flaske

Skrevet

Vi skal også ha Martine Asti.

Skrevet

Vi også! den er tydeligvis godt likt: Med jordbær....Mmm...*slurp*

Skrevet

vi hadde martini asti og frexnet som velkomstdrink i vårt bryllup. den første er veldig søt, og de nandre er halvtørr. så noe for enhver smak..

det er muserende viner, men jeg har enda ikke smakt ordentlig champagne som smaker noe godt...

Skrevet

Vi hadde også Asti, men FontanaFredda merket...kjempe god den også. jordbær, meloner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...