Gå til innhold

Jeg er lettet...


Gjest

Anbefalte innlegg

..over å finne denne debatten Litt trøst i å vite at det er flere en meg!!

Jeg er så vidt i gang i dette svangerskapet. Hadde opphold på to dager å var så stolt, og så bomma jeg en her den ene dagen og en der den andre dagen. Har røyka en til to sigaretter de siste dagene og vet at jeg må klare meg uten de. Men de smaker så forbanna godt!

Har lovt meg selv at på den første kontrollen skal det stå 0 sigaretter på helseskjema.

Prøver igjen i morra, ny dag nye muligheter.

Stå på jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Røyka ikke på jobb i dag!! Kjempefornøyd med meg selv... er i uke 7. Når jeg fant ut at jeg var gravid kuttet jeg fra 20 + til ca 10, så kuttet jeg de til 5, i dag har jeg tatt 2.........

 

Leser boka til Allen Carr. Vil gjerne slutte..... Skal klare det. Så fort boka er lest ut tar jeg røykepause ut året! :-) Kanskje jeg også slutter for godt! Dumt å begynne på igjen i 2007, men jeg sier det til meg selv nå slik at jeg ikke skal gå å tenke JEG SKAL ALDRI RØYKE MER!!

 

Jaja.........

 

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nesten helt sluttet ja! Er egentlig ganske fornøyd med meg selv... men i dag fikk jeg en trist nyhet på jobben og da ble det 4 trekk der gitt...... Lett å ty til gamle vaner når sånt skjer. Kastet røyken og kjøpte en is i steden!! :-) Ikke at det er så bra heller men!

 

Regner med at jeg er stolt ikke røyker når boka er lest ut. I alle fall pause til neste år......... Lettere å tenke det......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt e bedre enn å fortsette som man gjor før....

Ta en dag av gangen...

Plutseli skjønne du at det ikkje e bra, og da slutte du me en gang....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...