Gå til innhold

Hva syns dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg og samboeren fortalte nettopp foreldrene hans den store nyheten, (jeg er i uke 10), og hun reagerte med å si:" Var det særli lurt da?"

Jeg har hele tiden følt at hun egentlig ikke liker meg, men har alltid vært høflig og hjelpsom etc. Tror ikke hun har snakket til meg med mindre at jeg har sagt noe til henne først. Hun er liksom ikke slem heller, men jeg føler at hun aldri har tatt meg seriøst, og kanskje helst hadde sett at min kjære var sammen med x'en,(som han også har barn med). Jeg blir bare så lei meg, for vi har vært sammen lenge og barna er veldig glade i meg, så da skjønner jeg ikke hvorfor hun må slenge ut sånne kommentarer:-( Hva syns dere? er jeg for nærtagende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fy for en dritt kjærring...Minner meg om første gangen jeg var gravid.da sier svigermor til meg.Har du ikke hørt om prevansjon?.Hun kallte meg hore etter på...Lykke til med den svigermora der.Håper hun sjerper seg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten! Stakkars deg også...det var jo nesten verre! Forstår ikke hvorfor de må slenge ut med sånne kommentarer! Det er jo faktisk sårende når du gleder deg selv og noen sier sånn! Jeg tenker at jeg ikke trenger henne og at det er værst for henne, for hvis hun er sånn mot meg kommer hun ikke få så mye med babyen å gjøre heller. Føler liksom at min er mindre verdt enn de andre...

Håper ditt svigermonster har skjerpet seg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt svigermonster har blitt satt på plass.Det er 9 år siden nå...Men jeg stoler fortsatt ikke helt på henne og kommer aldri til å gjøre det heller.Men hun er flink med barnebarna da....Vi bor på hver vår kant av landet.

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Prøv å ikke bry deg så mye om din svigermor og ikke la henne ta fra deg gleden over graviditeten. Bruk denne tiden på å kose deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...