Gå til innhold

hul innvendig..


ChaChi

Anbefalte innlegg

nå har jeg nettopp spist.. eller det vil si for en times tid siden. og jeg spiste mye, og var super mett.

men nå, en time etter kjenner jeg meg hul innvendig. som om jeg ikke har spist på hele dagen.

hva i all verden skal jeg gjøre? om jeg fortsetter å spise sånn så blir jeg jo et fjell før barnet kommer, og det vil jeg jo ikke.. men jeg er jo sulten.. eller er jeg det? må jo være magen min som spiller meg et puss, jeg har jo akkurat spist..

 

flere som føler seg hul i magen??

 

blir vel omvent når barnet vokser og krever mer plass, da får jeg vel ikke plass til mat lenger tenker jeg:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei :)

 

kjenner meg såååååååå godt igjen :)

 

føler meg sulten nesten konstant, og sinnsykt tørst. Drikker og drikker og drikker, og har lyst på mat nesten hele tiden, men må jo bare prøve å begrense det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen den! Med meg er det sånn en blanding mellom å være kjempesulten(sånn du er rett før julematen kommer på bordet, og du har ventet på den hele dagen...)og litt småkvalm...merkelige greier, og veldig frustrerende! Har jo ikke mulighet til å spise hele tida på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også!!! Og går jeg rundt å er hul for lenge blir jeg kvalm. (bank i bordet) Kan jo ikke gå rundt å spise på noe konstant??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å se at det ikke er bare meg..

 

er også litt kvalm innimellom da, så det er ikke alltid det er lett å spise heller.. ifa pastiller har blitt min følgesvenn i livet akkurat nå. syns lakris hjelper litt på den værste kvalmen, og det er godt å ha på jobb vertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en veldig bra beskrivelse! Akkurat sånn har jeg det også. Er kjempe sulten, spiser veldig fort og blir veldig fort sulten igjen! Det er jo tydeligvis ganske vanlig siden det er såpass mange andre som også har det sånn.

Min redning er marie kjeks for tiden. Må spise et par før jeg går i dusjen pga kvalme og sult, men ingen matlyst.

Men men, så lenge det kommer en liten baby til slutt, skal jeg nok klare litt sult og kvalme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har det sånn jeg også! må spise med en gang jeg blir sulten,eller så blir jeg så utrolig kvalm og svimmel..men prøver å begrense det så frukt er faktisk blitt en veldig bra redning for meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...