Gå til innhold

Graviditet og astma


Kusinen

Anbefalte innlegg

Har astma og er i 26 uke. Sliter mye med pusten og energien er på lavgir. Er 40% sykmeldt nå. Jobber og ligger på sofaen:( blir litt deppa av dette. Men gleder meg veldig over den voksende livlige magen:-) Andre som sliter med astma?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle nesten tro du er meg.... Bare at mine luftveier ikke tetter seg. Jeg overproduserer slim istedet, og hoster, hoster og hoster. Gjør at jeg våkner 8-10 ganger pr natt, og det gjør en jo ikke mer våken akkurat. Bruker vanligvis Atrovent, men prøver meg på Ventolin nå. Savner Atroventen min..... :( Er også 40% sykemeldt, og har heldigvis en arbeidsgiver som setter pris på at jeg prøver å holde løpet ut istedet for å presse meg og så bli fullt sykemeldt. Har termin 26. juli, så gleder meg ganske mye til permisjon fra 4. juli ja...... Men i magen er det en som sparker godt i fra, og det er jo basolutt en trøst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sliter med slim og hosting om natten jeg også. Blir ikke mye sammenhengende søvn av det. Tar Seretid morgen og kveld, men syntes det ikke hjelper så mye. Jeg har termin 28. juli. Nesten samtidig vi da:-) Har en god dialog med arbeidsgiveren min, men usikker på om jeg holder i 60% stilling frem til begynnelsen av juli...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg har også astma! Er 25 uker på vei i dag, og har vært mye plaga med pusten den siste uka. Vet ikke om det bare er våren eller om det skyldes graviditeten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...