Gå til innhold

Magen min


Ninna

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er bare i uke 8, men magen er skikkelig stor. Har vanskeligheter med å skjule den faktisk og må nok kjøpe meg nye bukser i morgen. Det er min første graviditet.Er dette normalt? Andre som har opplevd dette?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått en gedigen mage, er 11 uker. Må bruke mammabukser og har brukt det lenge. Nå er jeg like stor som jeg var med andremann i uke 20. Gruer meg til legesjekk, redd det er noe galt. Kanskje jeg er full av fostervann, eller foster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare at du er oppblåst da? Det er jeg, så mye at jeg ikke får til å bruke dongeribuksene lenger. Men når jeg legger meg på ryggen, er den ikke der. Derfor tror jeg bare det er luft for min del...nesten litt synd, gleder meg litt til å se magen nå! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅJJ....blir svett bare ved tanken... Har ikke sjekket nei.

Har akkurat vendt oss til at vi skal ha en. :)

Men uansett hvor mange det er så takler vi vel det!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg flat, den ble endel mindre. Kanskje det er bare luft? Kan ihvertfall ikke bruke dongeribuksene min lenger jeg heller.

Hvor langt er du på vei "et lite mirakel"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i veke 17 veke no med min fyrste, og eg hugsar kor fortvila eg var den fyrste tida...la ikkje på meg so masse, men magen voks skikkeleg, og sjølv buksene eg hadde då eg var tjukkare vart for små...var for det meste inne, so då trong eg ikkje tenkje på klede, men i veke 11 kjøpte eg ei mammabukse. Elles er eg berre i skjørt (slå-om-skjørt viss eg berre skal vere inne), med unntak av ei bukse som eigentleg er altfor stor, men som eg må bruke viss det er kaldt, for eg finn skjølvsagt ikkje bra nok strømpebukser!:-/

 

Magen min vert ogso mindre når eg ligg, og om ei veke skal eg på UL, og då fær eg sjå om det er ein eller to...det er jo veldig skilnad på gravide, so det er nok ikkje alle som opplever at magen veks sopass. Godt for meg å høyre at eg ikkje er den einaste...hadde ikkje data då eg var i veke 8, so eg følte meg nokso unormal og trist då. Men eg har alltid vore stolt over magen min, og det vonar eg de er ogso!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...