Gå til innhold

Gruer meg til i morgen....Legen.....


**bambi22**

Anbefalte innlegg

Skal til fastlegen min i morgen,gruer meg veldig da jeg kansje får vite hva slags cyster jeg har på eggstokkene,og om de har ødelagt for meg for å få barn......skulle hvert på kontroll 3mnd etetr gyn time,men fikk ikke beskjed om det,så gått over ett år nå.....så er litt nærvøs....

Jeg skal og fortelle legen min angående at vi nå skal prøve å få barn,kansje henne hjelper meg med noen gode tips??? =)

Som dere sikkert har lest før,så sliter jeg med angst og depresjoner...så er litt redd for at ho skal si at jeg bør ikke tenke på dette nå....Men jeg og min forlovede som bestemmer ;)

 

Måtte bare få ut hva jeg tenkte på....hehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette går nok bra cosworthbabe ;)

Men hvis du gruer deg veldig kan du jo skrive ned alt du tenker

å spørre legen om,så tar du fram lappen hvis du blir usikker inne hos legen!Din forlovede kan jo også være med deg om du ønsker det!

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har skrevet lapp om tingen som plager meg,men spørs om jeg nevner alt da...turde ikke sist ser du!redd jeg klaget for mye...*ler*

Men er det ikke leger for at vi skal spørre og grave da.... =)

 

Går nok bra!er bare redd bga cystene at jeg ikke kan bli gravid,bga gyn ikke informerte meg om noe!:)

Så synes jeg det er litt flaut å snakke med henne angående at vi vil ha barn.(kjenner henne så godt,går der en gang i mnd,gjort det i 2år nå bga angst og dep)! =)

 

Vi savner en liten en som springer rundt her =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk det crosworthbabe at det er legen som skal være profesjonell når du kommer til lege time-ikke du...!Så om du stammer,stotrer eller gråter skal hun ta deg like alvorlig,og om du etter å ha vært hos henne i morgen ikke føler at hun forsto deg,så kan du velge å få en annen lege.Jeg er sikker på at dette går bra,du glemmer nok usikkerheten i morgen,fordi du vet hvor mye det betyr for deg å legge frem dette og få en liten baby i hus..

Legen din skal høre på deg uansett!

Lykke-til klem fra vilsågjerne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er helt sant!=)

Dette skal nok gå bra!

jeg har nå skrevet en lapp jeg skal ha med meg,og jeg SKAL si det som står på den til legen =)

 

Takk takk ;)

klemmer tilbake =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...