Gå til innhold

har såååå vondt i ryggen!!


MammatilE&E+2MA+julibaby?

Anbefalte innlegg

jeg er 15+4 pg de siste tre dagene har jeg bere fått mer og mer vondt i ryggen fra der rompa "slutter" og opppver ryggraden. Det er en sånn sliten vondt følelse hvis dere skjønner. kan dette være bekkenløsning relatert. ?? har også noe smerter i rompe ig stikkninger nedover låret.

 

Men ryggen er verst. og jeg som skal begynne å jobbe igjen i morgen ( jobber på små barns avd i bhg 1-3 år) sånn smerten er nå klarer jeg ikke mye på jobb.( også vanskelig å få til andre arb oppgaver siden arb består av løft,mye av og på kledning , bleieskift og bøying) men legen sier man må være litt ute i arbeid under svangerskapet.( pga trygdekontorets nye regler)

 

jeg orker rett og slett ikke slite meg helt ut på jobben. Kan lege nekte meg helt 100% sykmeld????

 

jeg har også en gutt på 2 år som er aktiv så jeg får ikke slappet av når jeg trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅÅÅÅ, jeg blir så oppgitt over alle disse elendig legene! De kan jo ingenting om bekkenløsning! Du har en av de aller verste jobbene du kan ha i forhold til bekkenløsning! Vil bare fortelle at jeg ble helt invalid svangerskapet og flere mndr etterpå fordi jeg presset kroppen i barnehage. Kunne bare ligge, ikke sitte engang. Det begynte slik du beskriver det, pluss vondt i lysken. Bekkenet og ryggen er ikke noe å spøke med!!!! Det stemmer ikke at man må jobbe noe i svangerskapet, ikke hvis man er syk og/eller arbeidsgiver ikke kan tilrettelegge for deg (og det er så godt som umulig i barnehage). Hvis du har en god jordmor kan hun sette deg på svangerskapspenger. Legen kan også gjøre det. Eller bytt lege. Du må også begynne i fysikalsk behandling.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...