Gå til innhold

har såååå vondt i ryggen


MammatilE&E+2MA+julibaby?

Anbefalte innlegg

jeg er 15+4 pg de siste tre dagene har jeg bere fått mer og mer vondt i ryggen fra der rompa "slutter" og opppver ryggraden. Det er en sånn sliten vondt følelse hvis dere skjønner. kan dette være bekkenløsning relatert. ?? har også noe smerter i rompe ig stikkninger nedover låret.

 

Men ryggen er verst. og jeg som skal begynne å jobbe igjen i morgen ( jobber på små barns avd i bhg 1-3 år) sånn smerten er nå klarer jeg ikke mye på jobb.( også vanskelig å få til andre arb oppgaver siden arb består av løft,mye av og på kledning , bleieskift og bøying) men legen sier man må være litt ute i arbeid under svangerskapet.( pga trygdekontorets nye regler)

 

jeg orker rett og slett ikke slite meg helt ut på jobben. Kan lege nekte meg helt 100% sykmeld????

 

jeg har også en gutt på 2 år som er aktiv så jeg får ikke slappet av når jeg trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei rulle dull:)

I mitt forrige svangerskap hadde jeg problemer med bekkenløsning og da gikk jeg først inn i en aktiv sykemelding for så å bli 50 % sykemeldt.Da jobbet jeg på sykehjem.Dette kan være ett alternativ i første omgang.

Legen kan altså ikke nekte deg sykemelding.Du må lytte på kroppens signaler og bare tenke på deg selv nå:)

Jeg jobber selv i barnehage og sliter også med alle disse løftene men jeg håper på å holde ut en stund til.....

 

Ønsker deg lykke til.

Klemzzzzzz:)

 

Hilsen lykkelg mamma som blir mamma igjen:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...