Gå til innhold

Fler enn meg med mye utflod?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor lenge er det til du har termin?Det kan vere slimproppen din som går jeg hadde det sånn med nr 3 og nå med nr fire å legen min mener det er slimproppen men jeg har 5 dager til termin.første mann gikk slimproppen sammen med att vanne begynte å renne 16 dager for fødsel.og 2 mann gikk slimproppen dagen før men der kom hele på en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mye utflod, og har lest/hørt at dette er helt normalt når man er gravid.....

 

Jeg har også hørt at slimproppen, det ER en slimpropp, og at man ser når den kommer..... Men anonym over her, som er gravid for 4. gang, regner jeg med "vet hva hun snakker om"..... så det er jo kjekt å vite... Jeg var hvertfall sikker på at slimproppen var en slimete "klump" jeg...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har vært plaget med MYYYYe utflod denne gangen...

HAr tatt canesten, sjekket det hos legen, men er ingenting gale..OG det forsvinner IKKE.. grrrrrrr

Er så ekkelt, føler det lukter surt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan nu fortelle at jeg har hatt ganske mye utflod helt siden graviditeten startet omtrent. Spurte legen og han sa at det var helt normalt. Har i tillegg hatt litt problemer med lekking av urin så jeg har vært avhengig av truseinnlegg (nå når man trodde man var ferdig med alt som hadde med bind å gjøre for en stund.. he he..) de siste 4 månedene. Da mest pga utflod, men det skal ikke mange nys eller latter til før det kommer litt urin.. Så da er vi i samme båt og sikkert flere med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...