Gå til innhold

Oi oi oi....Det blir visst tvillinger på meg =0) HURRA!


Tjatjo

Anbefalte innlegg

Jeg var på innvendig UL i dag, og der var det TO hjerter som banket. Jeg ble så glad....hadde håpet litt på det. (er tvilling selv også). Nå håper jeg bare at begge overlever og får se dagens lys! Helt snålt! Sambo var med...og det var veldig fint å oppleve denne første sniktitten sammen =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, så bra:-) Tror jeg hadde svimt av hadde jeg fått vite at det var tvillinger:-)

 

Gratulerer så mye:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!!!

Da lurer jeg bare på om du har fått mage? Sliter med veldig stor mage og alle sier at det minst må være to. Jeg sier at stor mage ikke er tegn på tvillinger, men hva sier du?

Du får prøve å kose deg med graviditeten. Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt lettet da det var to...for jeg syntes jeg hadde gått opp litt vel mye litt vel fort( ca 3kg +/-) ! Har fått noen gode "håndtak" på magen og rundt på siden! Ellers har jeg vært litt småkvalm (men ikke så mye) og veldig trett. Men det er jo symptomer andre har også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

WOW!! Grattis! Så kult. Skikkelig blinkskudd! Dobbelt så lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig!! Så heldig du er. Og da vet du vel alt om det å være tvilling siden du er det selv. Dobbel lykke:o) Og ikke minst to fluer i et smekk. Håpte selv på tvillinger første graviditet. Men får litt hetta om det er tvillinger nå, da blir det fire små på tre år. Uææ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, gratulerer Whipps!! Det er jo kjempeflott, sikkert en utfordring, men så flott for barna, får en egen bestevenn fra starten av :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer sååååå mye kjære søstra mi!!! Jeg er så innmari glad nå. Helt fantastisk, det beste som kunne skjedd. Jeg er sikker på at det kommer til å gå bra=) Tenk, nå får Ada Johanne to lekekamerater og bare ett års aldersforskjell. Og du får hendene fulle, hehe..

 

(måtte bare innom siden her og se om du hadde fortalt det..)

 

Og GRATULERER med DAGEN!!! Hurra for oss=) 29 år og greier...blitt så store og voksne

 

Stooor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen og med tvillingene...

Kjempebra at du er så positiv...hehehe....jeg hadde svimt av i stolen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leelu23 *28.11.2006*

ÅÅÅå- gratulerer så kjempemye :-)

er like langt som meg du da- var på UL igår og der var det bare 1 :-)

Litt greit for meg siden det er første gang.. men så utrolig spennende for deg :_)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!! Jeg lurer også på det med magen??

Jeg er 7 uker på vei nå og magen har kommet super raskt! ser allerede gravid ut liksom.. Og magen har på en måte forandret seg i form den siste uka fra litt småfeit, ehehe, til nå å se gravid ut i formen..

 

Gikk på pergokur som virker over to mnd og ble gravid to mnd på rad. Mistet første gangen, men nå satt den. Pluss at det ligger tvillinger i fmailen til sambo.

 

Ul i morra så da får vi vel beskjed!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...