moa_tobias Skrevet 19. april 2006 #1 Skrevet 19. april 2006 Har dere kjøpt badebalje? I hvilken butikk til hvilken pris?
A4 Husmor.... Skrevet 19. april 2006 #2 Skrevet 19. april 2006 Jeg har badebaljen fra IKEA fra første mann. Den er kjempe grei og passe størrelse. Prisen ligger på rundt 70 kr tror jeg....
moa_tobias Skrevet 19. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2006 Okei.. Billig da:) Får ta seg en titt der..
mammmamia ** Skrevet 19. april 2006 #6 Skrevet 19. april 2006 Ikea sin til 39 kr... Helt super, sklisikker både under og oppi og stor og god plass..! Og går den i stykker, sprekker eller noe er det bare å kjøpe ny, er jo så billig!
hurra for lille julinurket :-D Skrevet 19. april 2006 #8 Skrevet 19. april 2006 Vasken er super første to mnd! Brukte det til mine to første døtre :-) passe høyde for oss nyfødte, med bekkenproblemer og div ;-) vi har i tillegg en stor vask, med plass til å legge den lille i deilige hånduker etterpå. Fordelen med vasken i starten er at den ikke virker for stor og utrygg, men passe trang og lun.
NEI-TIL-LAKEN Skrevet 19. april 2006 #9 Skrevet 19. april 2006 jeg kjøpte forrige uke på LIDL til 49, med propp i bunnen....3 åringen min har allerede testet den, GODKJENT!
Mammen til Teodor :) Skrevet 20. april 2006 #10 Skrevet 20. april 2006 Har en helt vanlig balje som vi tenkte vi skulle bruke, men så ble vi overbevist om å kjøpe Tummy Tubb 349,- Tror fremdeles baljen er god nok til bading i starten - og Tummy Tubben blir perfekt i dusjen
Gjest Skrevet 20. april 2006 #11 Skrevet 20. april 2006 eldstegutten har balja til ikea, og han er 4 snart, men nå skal det sies at han er liten og tynn for alderen da (han er prematur) til bebisen i magen har vi kjøpt balje pluss stativ på happyland på svinesund.. Balja kosta 119,-og stativet 199,- tror jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå