Gå til innhold

Badebalje?


moa_tobias

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har badebaljen fra IKEA fra første mann. Den er kjempe grei og passe størrelse. Prisen ligger på rundt 70 kr tror jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea sin til 39 kr... Helt super, sklisikker både under og oppi og stor og god plass..! Og går den i stykker, sprekker eller noe er det bare å kjøpe ny, er jo så billig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vasken er super første to mnd! Brukte det til mine to første døtre :-) passe høyde for oss nyfødte, med bekkenproblemer og div ;-) vi har i tillegg en stor vask, med plass til å legge den lille i deilige hånduker etterpå. Fordelen med vasken i starten er at den ikke virker for stor og utrygg, men passe trang og lun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte forrige uke på LIDL til 49, med propp i bunnen....3 åringen min har allerede testet den, GODKJENT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en helt vanlig balje som vi tenkte vi skulle bruke, men så ble vi overbevist om å kjøpe Tummy Tubb 349,-

Tror fremdeles baljen er god nok til bading i starten - og Tummy Tubben blir perfekt i dusjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eldstegutten har balja til ikea, og han er 4 snart, men nå skal det sies at han er liten og tynn for alderen da (han er prematur) til bebisen i magen har vi kjøpt balje pluss stativ på happyland på svinesund.. Balja kosta 119,-og stativet 199,- tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...