Gå til innhold

Hvor ofte går dere til jordmor/lege?


Juvena

Anbefalte innlegg

Jeg går en gang i måneden til lege, nå var det seks uker siden sist pga påske. Jeg er i uke 30 og har fått ny time om fire uker. Jeg går ikke til jordmor, da vi hadde utrolig dårlig kjemi i forrige svangerskap. Har ikke tenkt på det før nå (og husker ikke fra forrige svangerskap), men det blir vel kanskje ukentlig eller hver fjortende dag fra uke 34 da? Er i fin form så er ikke noe spesielt legen må følge opp... Ble bare nysgjerrig på hvor ofte dere andre går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gått hver 4.uke frem til nå. Var hos jm i dag, 33uker , og skal tilbake i uke 36! Hvet ikke hvor ofte det er etter det, men tror det uke 38 etter det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gikk ca en gang i mnd frem til uke 30. eller noe.. nå er jeg 34+3, og nå går jeg annenhver uke ca.. noen ganger oftere, hvis det er ett eller annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 29, skal gå 1 gang i mnd fremover nå en stund. Ellers har jeg kun hatt 2 kontroller frem til uke 24. Er førstegangs.. Går kun til JM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes dere har lite kontroller jeg går til privatpraktiserene gyn.hver 14 dag fra dag 1 til uke 36 da går jeg en gang i uken og har ul hver gang.det koster heller ingenting tror dere må sjekke mulighetene deres jenter.det er ikke no galt med svangerskapet mitt heller jeg har flere barn fra før og jeg har hatt samme kontrollene med di andre.jeg hadde ikke orket å gå så lenge mellom hver kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går hver 6-7 uke, skulle egentlig gått oftere, men det er ingen å gå til. Er i uke 33 nå... Regner med det blir to gang til før fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...