Gå til innhold

UL prosjekt i tr.heim


tupsy & tipsy

Anbefalte innlegg

var på UL i dag. legen fant en hvit flekk på hjertet til ungen, men det var ikke noe farlig sa hun. det er visst en annen lege som forsker på dette, så de ville ha meg med på ett prosjekt. er det noen som har hørt om dette, og hva den hvite flekken kan være for noe? vil ikke virke hysterisk, men fikk så lite info på sykehuset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! De vet hvist ikke hva den hvite flekken er, men det er mange babyer som har den når de er i mammas mage. Legene har i hvertfall kommet frem til at den er ufarlig og at den blir borte. Synes det er spennende at de forsker på det. De som er med får en ekstra UL eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi vært med på dette prosjektet (bor også i Trondheim). Anbefaler å være med på prosjektet. Du får som sagt en ny ultralyd i ca uke 20. De har forsket på disse hvite flekkene en stund og er i ferd med å avslutte prosjektet fordi de har funnet ut at flekkene er helt ufarlig og vil forsvinne. På den andre ultralyden vi fikk så fikk vi masse info og forklaring rundt disse flekkene og om babyen. Vi synes også vi fikk lite forklaring på første UL i forhold til den andre.

Flekkene er iallefall ikke noe å bekymre seg over!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!Bor også i Tr.eim,og har nettopp vært på min andre ultralyd.Første gang på UL fant de den hvite prikken på hjertet,og sa den var helt ufarlig men de ville ha meg med på denne undersøkelsen.På UL nr.2 gjennomgår de nøye hele fosteret.Tar ca 1 time.Skal ikke på flere undersøkelser.

Den hvite flekken er en fortykkelse av vevet.Ikke no verre enn det!Var ganske nervøs etter første UL jeg også,men ingen fare!Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...