Gå til innhold

hjelp


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

gutten min på 2 mnd sover ikke så mye på dagen...Er jeg heldig sover han max en time på formiddagen(våkner ca halv 7) før jeg tar en trilletur mellom 12 og 2 en gang. Da kan han ofte sove 2-4 timer og det er jo bra!!

Sover sjelden etter det før vi legger han i 9 tida...

 

Problemet er at hvis jeg ikke får gått en tur i de tider jeg pleier så sovner han ikke i det hele tatt!!!Sånn som i dag var vi og handlet på obs! la han i vogna og dro ned myggnettet for å få det mørkest mulig,men han ble helt hysterisk.roet seg på armen....sånn var han under hele handleturen...Gikk en tur etter vi kom hjem men greide ikke roe seg da heller,for da var han jo overtrøtt...

!Sånn er han alltid hvis han ikke får trilleturen da i 12-2 tida...Feks.hvis vi er hos helsesøster/kiropraktor og sånne ting og!!!

 

Er jo kjedelig for føler jeg ikke kan dra bort nesten for da sovner han ikke,og blir overtrøtt resten av dagen....Kan han ha blitt så Rutine menneske allerede??I dag gikk vi jo i de tider,men da inne....hadde ikke uteklær så tror ikke at det var for armt heller...

Noen som har gode råd???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...