Gå til innhold

handle julegave i ordentlig tid..


marguritten

Anbefalte innlegg

kom til å tenke på at i år må jeg for en gangs skyld handle julegavene i god tid.

Vanligvis så venter jeg med å kjøpe til 1-2 uker før jul.

Men i år så MÅ jeg ta meg sammen..

Hvis jeg kjenner meg rett, så kommer jeg vel til å handle julegavene på en bensinstasjon 23. desember,med en baby på armen og den andre hængende i skjørte. hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe.. ikke sant.... svigermor får en "wonderbau",svigerfar en melkesjokolade, samboern en cola og en kald halv spist pølse...haha..ikke sant.,,, kan bli en morsom jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj.. der sier du noe:) hadde jeg ikke tenkt på en gang..

 

jaja, heldig vis tanken som teller, er det ikke;) tipper alle får sjokolade i år gitt:);)

 

men vi får jo uansett den beste julegaven av alle!!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror for min del at det kan bli tidlig julehandel i år. Man skal jo ut i permisjon 3 uker før termin og de ukene tror jeg kan bli laaange (om man ikke føder før da, men det er etter som jeg har skjønt vanlig å føde etter termin for førstegangsfødende). Da kan det være greit å tenke på helt andre ting!

Gleder meg til rolig førjulstid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilig å kunne labbe omkring i butikkene på formiddagen når alle andre er på jobb, slippe å stå i stinn kø på handlesenter i helgene.

Men skal nok planlege litt ekstra ja.

Denne jula blir det nok å være hjemme i fred og ro, orker nok ikke farting til foreldre eller svigerforledre allerede 3 uker etter keisersnitt (hvilket jeg inderlig håper jeg får, etter en helt hystrisk fødsel sist)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...